Thursday, March 10, 2011

Liverpool Kembali Terbang Tinggi!!!



HAAIIIII..kali nie aku nak story sikit pasal team Liverpool..Almaklum la..aku nie peminat setia pasukan yang digelar The Red nie..Sejak kebelakangan nie aku tengok team Liverpool dah kembali bangkit..Tapi kadang-kadang rasa cam lain pulak..Mana taknya. Bila lawan dengan West Ham mcam mana boleh kalah 1-3 tapi bila lawan dengan MU menang 3-1. Mana aku xhairan. Mungkin para pemain kurang sesuaikan diri lagi. Tapi setelah team Liverpool dah berjaya menumbangkan pendahulu Liga Perdana Inggeris aku percaya keserasian mula timbul dikalangan pemain. Luiz Suarez dan Dirt Kuyt adalah kombinasi yang terbaik. Mereka berjaya memainkan peranan masing-masing dengan baik. Tahniah buat pasukan The Red ini. Selepas ni pasukan Liverpool akan bertemu Braga dalam aksi pusingan ketiga Liga Europe...



Liverpool semasa menjulang takhta Eropah pada 2005



Diharapkan dengan pembelian pemain-pemain baru, pasukan Liverpool berjaya membuktikan kebangkitan mereka. Andy Carroll yang dibeli dari Newcastle dengan harga  £35 juta (RM171.863 juta) pada Januari lalu mungkin diturunkan selepas mengalami kecederaan betis sejak bersama Newcastle. Tugas tersebut turut juga digalas pemain antarabangsa Uruguay, Luiz Suarez yang menjadi perancang kepada semua gol yang dijaringkan oleh Dirt Kuyt semasa mereka menundukkan Red Devil's. Diharapkan prestasi terbaik dapat  ditunjukkan oleh pasukan ini. Kembalikan zaman kegemilangan Liverpool !!!



Suarez menjadi duri dalam daging United


No comments:

Post a Comment